CIUPERCI UMPLUTE CU BACON SI PESTE AFUMAT






Am gasit reteta asta intr-o revista si am salivat la poza pana ce m-am hotarat sa dau fuga la magazin si sa-mi iau ce trebuie, nu de alta, dar ma temeam ca n-o sa pot dormi de grija ciupercilor astora... Zis si facut! Va prezint reteta asta simpla dar de maaare efect, ciupercile se pot servi si calde ca garnitura dar si reci ca aperitiv.

Ingrediente: 1kg ciuperci champignon cat mai mari
                      150g bacon
                      150g peste afumat (reteta era cu pastrav, n-am gasit si am luat macrou, ffff bun)
                      2 catei de usturoi sau 2 fire de usturoi verde + 2 fire ceapa verde
                      100g unt
                      o mana de cascaval ras
                      200g crema de branza
                      OPTIONAL: sare, piper sau alte condimente

Mod de preparare: Baconul se taie bucatele mici, cascavalul se rade, pestele se marunteste (atentie la oase!). Se spala ciupercile, se indeparteaza coditele si se caleste baconul pana cand devine rumen (preferabil intr-o tigaie de teflon, fara ulei).

Se unge tava cu unt si se aseaza ciupercile umplute cu: o bucatica mica de unt (cat jumatate de cub de zahar), aprox 1 lingurita de bacon rumen, 1 lingurita de peste afumat si se "invelesc" in cascaval. Eu am pus cu mana umplutura, dar va spun cu aproximatie ca ar fi aprox cate o lingurita din fiecare. In cuptorul incins in prealabil si aseaza tava la foc mic si se coc aprox 30-40 min, pana cand se inmoaie si se rumenesc.




Dupa ce se racesc putin, se pune cate o lingurita de crema de branza deasupra, peste care presarati usturoiul si ceapa maruntita. Daca optati pentru cateii de usturoi, ii puteti zdrobi in mojar/cleste si amesteca cu crema de branza iar apoi presarati doar ceapa maruntita.


POFTA BUNA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare