PUI CU GUTUI SI SMANTANA



Uite c-am facut-o si pe-asta... mancare de gutui am mancat de multe ori in copilarie, imi aminteam ca era buna si dulce si ca nu semana cu restul mancarurilor pe care le serveam de obicei. Am gasit varianta asta si am zis sa o incerc... stiu ca e post, dar numai cand m-am gandit la bucatelele de pui si gutui in sos de smantana... offf... n-am rezistat! E sezon, gutui sa gasesc, asadar daca va tenteaza, va explic ce aveti de facut :).




Ingrediente: 500g carne de pui dezosata (piept sau pulpe superioare)
                      3 gutui mari
                      100g unt
                       o ceapa
                      2 linguri de zahar
                      300g smantana de gatit
                      rozmarin, patrunjel verde
                      sare si piper dupa gust


Mod de preparare: Se spala gutuile, se taie pe verticala si se scoate miezul lemnos. Fara sa le curatati de coaja, le taiati bucatele si le caliti cca 5 minute intr-o tigaie in care ati topit untul. Tocati ceapa marunt si caliti-o impreuna cu gutuile pana cand se inmoaie. Apoi adaugati zaharul si amestecati pana cand acesta se topeste.




Cand s-a topit zaharul, adaugati carnea de pui taiata bucatele si caliti pana cand incepe sa se rumeneasca. Adaugati smantana de gatit, rozmarinul, sarea si piperul si fierbeti la foc mic pana cand se ingroasa sosul.



Patrunjelul se spala, se toaca marunt si se presara pe deasupra. Se poate servi si cu mamaliga :).

POFTA BUNA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare